Umění vstát od stolu

Mezi obchodní dovednosti zkušených obchodníků patří i umění vstát od stolu. Kdy a proč? Tak právě o tom je tohle video 🙂

Komentáře

  • Tono 14.11.2016 08:02

    Momentálne som na druhej strane, teda obchodníci chodia za mnou … Ak prídu na moje pozvanie, resp. riešia to, čo je problém, ktorým sa zaoberám, tak im aj kávu dám „vytlačiť“ aj toaletu ponúknem … 🙂
    V prípade neohláseného „nájazdu“ a najmä ponúkania niečoho, čo už mám dávno vyriešené k mojej spokojnosti, alebo obchodníkom ponúkaná vec nie je ani mojou prioritou, ani ma z hľadiska bežnej ľudskej zvedavosti nezaujíma viem byť pekne hnusný. Hnusné správanie stupňujem a sledujem pritom aké techniky na mňa dotieravec skúša … Nevedia, že väčšinu svojho života som bol na opačnej strane. Vždy som ctil to, že ak mi niekto vysvetlil, že zaoberanie sa mojou ponukou je pre neho neefektívne, tak som nechal kontakt, urobil som si poznámku prečo som nepredal a šiel som spokojne ďalej. Paretovo pravidlo funguje a čas je jedna z vecí, ktorá sa nedá kúpiť.

  • Petr Král 10.11.2016 13:53

    V podstatě se dá s tíím, co říkáte souhlasit. Nebýt tady to ALE. Za tím ALE jsou zákazníci, kteří jsou na začátku negativní z mnoha důvodů. Nejčastěji, kteří se i opakovaně spálily. Někdo něco nasliboval, ujistil že s ním nebude problém a pak problém proste byl. S tím se dá samozřejmě někdy lépe a někdy hůře pracovat. Je to pak právě na tom Folow up – zákaznickém servisu. A někdy o náhodě, například o reklamaci, kterou v očích zákazníka překvapivě dobře a rychle v jeho prospěch vyřídíte. Pak můžete mít z mrznouta člověka s absolutní důvěrou ve Vás, který už za jiným nepůjde. A o tom, že pozitivně ovlivní sféru svého vlivu nemluvě.

  • Květa 10.11.2016 12:49

    Petře,plně s Vámi souhlasím.Včera odpoledne jsem měla jednoho negativního zákazníka,který aniž by mne úplně vyslechl,tak záporně odpovídal.Byla jsem z toho moc smutná a vícekrát se k němu nevrátím.Jsem nováček v obchodování a mohu říct,že to opravdu není lehká práce.Mám ji však ráda a s Vašimi radami ji budu dál provozovat.
    Děkuji Vám za Vaše rady,jste skvělý ,vynikající
    Květa

Přidat komentář

* Nezapomeňte na povinné pole.

  • EBOOK PRO OBCHODÍKY

    Obchod je radost. Obchod je hra.
    Když víš, jak na to.

    ebook kladivo na námitky

  • E-BOOK A AUDIOKNIHA
    PRO VÁŠ OSOBNÍ RŮST

    Nepřejme si, aby to bylo lehčí. Pracujme na tom, abychom my byli silnější.

    ebook motivační impulzy

  • E-BOOK A AUDIOKNIHA
    PRO LÍDRY A MANAŽERY

    Být lepším manažerem se vyplatí.

    ebook manažerské impulzy

  • Rubriky