Manažer, zaměstnanec, zákazník – jak to spolu souvisí?

Chcete aby zákazníci milovali Vaše produkty nebo služby?
A přemýšleli jste nad tím, jak mají rádi Vaše produkty nebo služby Vaši zaměstnanci?
Jak to spolu vlastně souvisí?

Poslechněte si proč jsou tyto otázky klíčové:

Autor: Peter Urbanec

Komentáře
  1. Juraj napsal:

    Určite ano. Ale zamestnávateľ nemôže byť prekážkou sa spokojnosti. Treba rozlišovať či a ako dal jasne najavo s čím má problém a je na manažmente a y sa stým vysporiadal. Nebýva to často ale aj zamestnanci môžu mať objektivne príčiny. Určite nie je správne aby pre niekoho bolí peniaze viac ako morálka vlastná.

  2. Jaromír napsal:

    Je to přesně tak, jestli nemají zaměstnanci firmu v srdci a nevěří jí, případně nevěří produktu co prodávají, nemají v mé firmě místo…
    Tento zaměstnanec může více pokazit než přinést……
    Jara

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..