Manažer, zaměstnanec, zákazník – jak to spolu souvisí?

Chcete aby zákazníci milovali Vaše produkty nebo služby?
A přemýšleli jste nad tím, jak mají rádi Vaše produkty nebo služby Vaši zaměstnanci?
Jak to spolu vlastně souvisí?

Poslechněte si proč jsou tyto otázky klíčové:

Autor: Peter Urbanec

Komentáře

  • Juraj 20.10.2016 21:39

    Určite ano. Ale zamestnávateľ nemôže byť prekážkou sa spokojnosti. Treba rozlišovať či a ako dal jasne najavo s čím má problém a je na manažmente a y sa stým vysporiadal. Nebýva to často ale aj zamestnanci môžu mať objektivne príčiny. Určite nie je správne aby pre niekoho bolí peniaze viac ako morálka vlastná.

  • Jaromír 20.10.2016 16:39

    Je to přesně tak, jestli nemají zaměstnanci firmu v srdci a nevěří jí, případně nevěří produktu co prodávají, nemají v mé firmě místo…
    Tento zaměstnanec může více pokazit než přinést……
    Jara

Přidat komentář

* Nezapomeňte na povinné pole.

  • EBOOK PRO OBCHODÍKY

    Obchod je radost. Obchod je hra.
    Když víš, jak na to.

    ebook kladivo na námitky

  • E-BOOK A AUDIOKNIHA
    PRO VÁŠ OSOBNÍ RŮST

    Nepřejme si, aby to bylo lehčí. Pracujme na tom, abychom my byli silnější.

    ebook motivační impulzy

  • E-BOOK A AUDIOKNIHA
    PRO LÍDRY A MANAŽERY

    Být lepším manažerem se vyplatí.

    ebook manažerské impulzy

  • Rubriky