Chcete aby zákazníci milovali Vaše produkty nebo služby? A přemýšleli jste nad tím, jak mají rádi Vaše produkty nebo služby Vaši zaměstnanci?
Jak to spolu vlastně souvisí?
Určite ano. Ale zamestnávateľ nemôže byť prekážkou sa spokojnosti. Treba rozlišovať či a ako dal jasne najavo s čím má problém a je na manažmente a y sa stým vysporiadal. Nebýva to často ale aj zamestnanci môžu mať objektivne príčiny. Určite nie je správne aby pre niekoho bolí peniaze viac ako morálka vlastná.
Je to přesně tak, jestli nemají zaměstnanci firmu v srdci a nevěří jí, případně nevěří produktu co prodávají, nemají v mé firmě místo…
Tento zaměstnanec může více pokazit než přinést……
Jara
Určite ano. Ale zamestnávateľ nemôže byť prekážkou sa spokojnosti. Treba rozlišovať či a ako dal jasne najavo s čím má problém a je na manažmente a y sa stým vysporiadal. Nebýva to často ale aj zamestnanci môžu mať objektivne príčiny. Určite nie je správne aby pre niekoho bolí peniaze viac ako morálka vlastná.
Je to přesně tak, jestli nemají zaměstnanci firmu v srdci a nevěří jí, případně nevěří produktu co prodávají, nemají v mé firmě místo…
Tento zaměstnanec může více pokazit než přinést……
Jara