Komunikační tip, příklad z praxe – Manažerský Impulz

Pokud budete mluvit s člověkem, který se převážně orientuje na fakta:

„Vyžaduji výkon, je potřeba, abychom všichni zabrali a zvýšili svůj výkon alespoň o 20%. Musíme dosáhnout lepších výsledků a vyššího zisku. Jinak by mohla mít firma opravdu nepříjemné finanční potíže.“

Ptejte se ho na emoce:

„Co si myslíš, jak to budou vnímat tví lidé, když budeš brát zřetel jen na výkon a na výsledek?“

A obráceně, pokud člověk hovoří převážně o emocích:

„Já to chápu, je to opravdu náročné období. Práce je těžká a musíme dělat v nepříjemném časovém presu.“

Ptejte se ho na fakta:

„Jaký si myslíš, že bude mít tento přístup vliv na výkon a na výsledky?“

A NAPIŠTE NÁM, JAKÝ ZPŮSOB KOMUNIKACE POUŽÍVÁTE VY?

e-book-front

Stáhněte si E-book Manažerkých impulzů

Komentáře
  1. Andrea napsal:

    Tohle video je Petře, nepřekonatelné :-). Výstižněji to nikdo nevyjádřil! Aplikuju to pravidlo od té doby, co jsem ho viděla (a to už je hezkou řádku let) a funguje to výborně. Jasná pravidla a vyžadování jejich dodržování je podle mě základ úspěchu každého manažera, určitě v dlouhodobém horizontu

  2. Anna napsal:

    Faktá a pocity, vyváženosť váh = spojené nádoby

  3. Lucia napsal:

    a nie je to opačne? keď sa rozprávam s „pociťákom“ bude vnímať a brať fakty? a bude „na fakty“ zameraný manažér reagovať na pocity? nebude im to cudzie a nebudú vedieť reagovať? trochu tomuto videu nerozumiem…

  4. Markéta napsal:

    Krásné, věcné, stručné … všeříkající….děkuji a pohodový den přeji. S úctou velikou *:) M.

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.