OBCHOD JE HRA, OBCHOD JE RADOST. KDYŽ VÍŠ, JAK NA TO!

V PŘÍPADE ZÁJMU NÁS KONTAKTUJTE: peterurbanec.treningy@garnetpeers.co  +421 948 775 009

  • prodávejte s lehkostí a radostí
  • mějte diář plný schůzek s lidmi, kteří se nemohou dočkat, až se s Vámi setkají
  • vstupujte do dveří s jistotou a sebevědomím
  • mějte krátkou a jednoduchou cestu k finálnímu ano
  • hrajte vyšší ligu než konkurence
  • vydělávejte více peněz a zároveň mějte více času
    na sebe i svou rodinu
  • mějte řadu zákazníků, kteří Vás kontaktují sami

CO VÁS S NÁMI ČEKÁ V OBCHODNICKÉM RESTARTU?

Osm týdnů intenzivního online tréninku, který z Vás udělá mistry v obchodních jednáních.
V osmi kapitolách Obchodnických Impulzů najdete arzenál nástrojů s nimiž je úspěch přímo nevyhnutelný.
Sestaveny byly na základě naší mnohaleté obchodnické praxe.

DÁLE SE V TRÉNINKU OBCHODNICKY RESTART MŮŽETE TĚŠIT NA:

8 DYNAMICKÝCH KAPITOL

Které Vás provedou obchodním jednáním
od přípravy až po uzavření.

MYSTERY CAMERA

Rozbor 5 reálných obchodních schůzek
natočených skrytou kamerou!

3 DENNÍ ŽIVÝ SEMINÁŘ

Kde s mými nejlepšími trenéry proberete jednotlivá videa do hloubky.

*semináře proběhnou v Liptovském Jánu, bude
na výběr z řady termínů, jsou zdarma, hradíte si pouze ubytování a stravu

APLIKAČNÍ SEŠITY

Plné konkrétních úloh pro okamžité
převedení naučených dovedností
do praxe. 

AUDIO NAHRÁVKY

Vše si můžete stáhnout v MP3 
a pracovat na svých dovednostech 
kdykoliv a kdekoliv.

UZAVŘENOU SKUPINU 

Diskuzní fórum plné zkušených
a profesionálních obchodníků. 
Čerpejte i z jejich zkušeností!

1. KAPITOLA: ZROZENÍ OBCHODNÍHO ÚSPĚCHU

  • Bezkompromisní efektivní příprava
  • 6 trumfů Vaší přípravy
  • Kde vzít nové kontakty a přitom nikoho neotravovat
  • Jak kontakty hravě proměnit v obchodní schůzky
  • Mistrovské telefonování

Bezkompromisní příprava

Co ovlivní příprava na obchodní schůzku? Asi tak všechno. Úspěch obchodníka totiž závisí na kvalitě jeho přípravy. Vaše příprava bude po tomto týdnu absolutně bezkompromisní. A díky tomu půjdete na obchodní jednání s mnohem větší jistotou a pohodou.

Jak se připravovat efektivně

Dozvíte se odpovědi na tyto otázky: Na co všechno a jak se připravovat? Lze přípravu delegovat? O co většina obchodníků přichází, když nedodržuje 6 bodů přípravy? Co je těchto 6 bodů, s kterými máte při každé obchodní schůzce trumfy ve svých rukou?

Kde získat nové kontakty? Jak si domluvit schůzku?

Dalším tématem této první kapitoly je získávání nových klientů. Kde a jak je získat?
Jak zvládnout první telefonát novému klientovi a rozehrát tím dokonalou obchodní partii?

Těšte se i na řadu dalších praktických postupů a tipů, díky kterým se Vám otevřou dveře, které Vám zůstávaly dosud uzavřeny. A nejen dveře, ale i zcela nové prostory a možnosti, které objevíte za nimi.

Mistrovské telefonování

A ještě jedno video navíc k Vaší bezkompromisní přípravě. Ukážeme si všechny tipy jak telefonovat, aby Váš projev zněl přirozeně a přátelsky. Díky přípravě dáme Vašemu telefonování jasnou strukturu. Budete cítit jistotu, klid a pohodu v každém ze svých obchodních telefonátů.

2. KAPITOLA: TAKTIKA PRVNÍCH MINUT

  • Dokonalý první dojem
  • Jak zahájit jednání s jakýmkoliv typem klienta
  • Jak si získat zákazníka hned v prvních vteřinách jednání
  • Po druhém týdnu tréninku budete zahajovat jednání jako šachový velmistr. Velkolepě a sebevědomě.

Dokonalý první dojem

Jak mít zcela pod kontrolou první vteřiny po prvním setkání s klientem? Jak mít dokonalý první dojem? Čím můžete získat sympatie klienta a čím se u něj zcela znemožníte? 
Vše spolu vypilujeme do nejmenších detailů a Váš první dojem se tak stane Vaší silnou zbraní v obchodnickém souboji.

Jak zahájit jednání s jakýmkoliv typem klienta

Nerozhodný a nedůvěřivý? Nebo náročný a suverénní? Je jedno, na jakého klienta narazíte. Budete mít ve svém repertoáru zahajovací strategii pro všechny typy klientů. Už Vás žádný klient nezaskočí!

Lámání ledů – nutnost nebo přežitek?

Jako moderní obchodník budete přesně vědět, kdy má smysl bořit ledy, a kdy je IceBrakeing naopak zcela zbytečný, ba dokonce kontraproduktivní! Budete mít dokonalou taktiku prvních minut.

Je to jako ve fotbale. Když v prvních 5 minutách hry střelíte gól, také se Vám bude hrát lépe zbytek zápasu.
A co teprve, když střelíte góly tři.

3. KAPITOLA: JAK ZJISTIT O ZÁKAZNÍKOVI ASI TAK VŠECHNO

  • Odhalení skutečných klientových potřeb a kupních stimulů
  • Získání strategických informací užitečných pro další fáze obchodního jednání
  • Zmapování rozhodovacích procesů zákazníka 
  • Získání podkladů pro vytvoření neodolatelné nabídky
  • Jak mít jednání od samého začátku až do konce zcela pod kontrolou

Jak odhalit klientovy karty

Umíte si představit, že se Vám hned po několika prvních minutách obchodního rozhovoru podaří odhalit všechny klientovy karty? Že budete znát všechna jeho přání, potřeby i kupní stimuly? 

Tyto informace a motivy si klienti střeží jako poklad v truhle. A Vy k ní po třetím týdnu obchodnických impulzů budete mít klíč.

Získání strategických informací

Budete umět klienta „otázkovat“ tak, aby Vám ochotně a otevřeně sdělil vše, co budete potřebovat. Díky tomu dokážete i brilantně zmapovat jeho rozhodovací proces. Budete přesně vědět, na základě jakých kritérií se Váš klient rozhodne.

Co myslíte, budete to pak moci využít v dalších fázích obchodního rozhovoru při představování své služby či produktu, při uzavírání jednání a při přípravě nabídky? 

Samozřejmě. A pro Vás to bude díky Obchodnickým Impulzům hračka!

Budete mít jednání zcela pod kontrolou

Dozvíte se, jaké otázky používat a naopak, jaké otázky jsou zcela nevhodné a proč. A jako profesionál dokážete zcela naplno využívat sílu otevřených i uzavřených otázek. Díky nim budete mít obchodní jednání zcela pod kontrolou a Vy budete tím, kdo jej řídí a určuje směr, kterým se má ubírat.

Navíc, v tomto třetím týdnu tréninku rozšíříte svou obchodnickou výzbroj o mocného pomocníka, otázkomet.

4. KAPITOLA: VZBUZENÍ UPŘÍMNÉ TOUHY

  • Mistrovské představení Vaší služby či produktu
  • Získání upřímného zájmu klienta o Vaše služby či produkt
  • Získání sympatií klienta
  • Efekt protržené přehrady
  • Jak se nezapomenutelně odlišit od konkurence

Mistrovské představení Vaší služby či produktu

Vrchol obchodního jednání. Ve chvíli, kdy znáte klientovy potřeby a pohnutky, je čas na mistrovské představení Vaší služby či Vašeho produktu a to právě tak, abyste využili všechny dříve zjištěné informace. Jak na to? Tak o tom je tato kapitola.

Získání upřímného zájmu a sympatií klienta

Jak zrealizovat profesionální obchodní prezentaci s kterou kdykoliv získáte pozornost svého klienta? Jak zapojíte všech pět jeho smyslů? 

Tuto dovednost si osvojíte ve 4. týdnu online tréninku Obchodnické Impulzy. Nejen že Vám bude Váš klient opravdu pozorně naslouchat, ale dokonce v něm vzbudíte zájem, ba přímo touhu dozvědět se o Vašich službách či produktu co nejvíce. 

Získáte si tak klienta na svou stranu. Díky špičkové prezentaci budete mít to nejdůležitější, klientovu důvěru a víru ve Vaše řešení.

Efekt protržené přehrady, Odlišení se od konkurence

K tomu všemu budete umět využívat i efekt protržené přehrady. Zkrátka a jednoduše, můžete si být naprosto jisti, že na Vaši obchodní prezentaci klient jen tak nezapomene. 

A být jiný jako ostatní, být opravdový profesionál, to je základ úspěchu každého obchodníka.
A vy se po této 4. kapitole Obchodnických Impulzů dokážete opravdu neskutečně odlišit
od své konkurence.

5. KAPITOLA: PROMĚNA NÁMITKY V NAHRÁVKU

  • Poznáte, zda jde o legitimní námitku či skrývá něco jiného
  • Pokud jde o námitku, pak si ukážeme, jak poznat, co je pod námitkou schováno
  • Jak proměnit námitky i toho nejtěžšího kalibru v nahrávku na smeč
  • Vyjednávání o ceně – úderně, účinně a s přehledem
  • Získáte nové zakázky i respekt zákazníka

Za 90% námitek se skrývá něco jiného. Ukážu vám, jak odhalit, co.

Když řekne klient: „Je to drahé.“ Co myslíte? Jde o námitku, či je již dávno rozhodnutý váš produkt koupit, jen si zkouší vyjednat slevu?

Námitka jako nahrávka na smeč

Námitek se nemusíte obávat. Dokonce se na ně můžete těšit. Ano, je to především ve chvílích, kdy je předvídáte a jste na ně 100% připraveni.

Díky bravurnímu zvládání námitek získáte nejen nové zakázky, ale i respekt zákazníka.

Jak postupovat v otázce: Cena?

Také si osvojíte údernou a účinnou taktiku při rozhovoru o ceně. Co je vlastně pro klienta levné a co drahé? Často obávané námitky zákazníka se pro Vás stanou obchodní příležitostí, které dokážete po pátém týdnu tréninku proměnit v dokonalou nahrávku.

Umíte si představit ten klid a sebevědomí, s jakým na obchodní jednání půjdete, když budete mít do detailu naplánovanou reakci i na námitky toho nejtěžšího kalibru?

6. KAPITOLA: CESTA K FINÁLNÍMU ANO

  • Mistrovské přesvědčování, subjektivní a objektivní argumentace
  • Jak pracovat s nejistotou klienta
  • Mlčení jako brilantní taktika a neoddiskutovatelný argument 
  • Jak úspěšně uzavírat obchodní jednání
  • Ulice souhlasů - taktika obchodního velmistra

Mistrovství argumentace

Svou pozornost zaměříme na přesvědčování, argumentaci a uzavírání obchodních jednání. 

Budete umět pracovat s klientovou nejistotou při rozhodování. Osvojíte si totiž mistrovství subjektivní i objektivní argumentace a s naprostou lehkostí a samozřejmostí dokážete  zcela naplno využívat její potenciál a sílu.

Říká se: Mlčeti zlato

A přesně tak bychom mohli nazvat další špičkovou a většině obchodníků utajenou taktiku. Ano, osvojíte si dovednost využívat mlčení k přesvědčení klienta. 

Stejně tak se Vám stane mlčení jedním z nejsilnějších a nejspolehlivějších argumentů. Možná to teď zní bláznivě, ale po pátém týdnu tréninku budete i Vy přesně vědět, jak na to.

Ulice souhlasů

Těšte si i na ulici souhlasů, brilantní dovednost, která musí být ve výzbroji každého profesionálního obchodníka.

7. KAPITOLA: TAJEMSTVÍ NAVYŠOVÁNÍ PRODEJŮ

  • Jak využít naplno potenciál referencí a doporučení
  • Efektivní zhodnocení spolupráce
  • Jak proměnit klienta ve stálého a loajálního zákazníka
  • Spirála úspěchu

Máte zákazníka. A co kdyby u vás nakupoval opakovaně? Mluvil nadšeně o vás a vašich službách a produktech? Přivedl své známé a obchodní partnery, aby se stali vašimi zákazníky? Přesně o tom je tato kapitola 7.

Jak využít naplno potenciál referencí a doporučení

Profesionální obchodník úspěšným jednáním a realizací zakázky nekončí. Zná totiž ohromný potenciál opakovaných prodejů. 

A právě proto jsme pro Vás připravili tuto kapitolu, s jejíž pomocí dokážete hravě 

získávat reference na své služby i produkty a díky které budete umět i naplno využívat potenciál těchto doporučení.

Efektivní zhodnocení spolupráce

Dokážete spolu se svým klientem zhodnotit vaší dosavadní spolupráci. Efektivně a cílevědomě. Získáte tak další obchodní příležitosti a kladné body.

Jak proměnit klienta ve stálého a loajálního zákazníka

Dozvíte se, co je to rozvoj klienta a jak jej realizovat. Naopak se dozvíte, co nepatří do péče o klienta. 

Cílem je, aby strom spolupráce s Vaším klientem rodil opakovaně a dlouhodobě.

8. KAPITOLA: VEDENÍ OBCHODNÍHO TÝMU

  • Specifika vedení týmu
  • Vedete tým? Chcete vést tým?
  • Typologie zaměstnanců
  • Individuální přístup jako zdroj efektivity
  • Nefinanční motivace a stimuly pro zvýšení výkonu

Vedete tým? Chcete vést tým?

Tato kapitola je určena těm, co již tým vedou i těm, co jej vést chtějí. Ukážeme si, jaká jsou specifika ve vedení obchodního týmu. Zaměříme se také na typologii zaměstnanců.

Po této části zvládnete efektivně rozdělovat práci v týmu tak, aby každý dělat to, na co se hodí nejlépe. Díky této efektivitě váš tým poroste závratnou rychlostí.

Nefinanční motivace a stimuly pro zvýšení výkonu

Jak motivovat jednotlivé obchodníky v týmu? Ano, jistě penězi to jde. Ale co takhle nefinanční motivace?

Kolik znáte způsobů, jak nefinančně motivovat a zvýšit tak výkonnost jednotlivých obchodníků i celého týmu?

V PŘÍPADE ZÁJMU NÁS KONTAKTUJTE: peterurbanec.treningy@garnetpeers.co  +421 948 775 009

MYSTERY SHOPPING ANEB SKRYTÁ KAMERA

Úplným „bonbónkem“ a absolutní novinkou v online vzdělávání jsou námi natočené skutečné obchodní schůzky. Skrytou kamerou!

Opravdoví lidé, opravdový terén, opravdová reálná obchodní jednání
Součástí tréninku Obchodnické Impulzy je 5 obchodních schůzek, které jsme skrytě natočili a následně pro Vás rozebrali a okomentovali do nejmenších detailů. 

Co udělali obchodníci správně a kde naopak udělali velké chyby? Máte se na co těšit!
Tomu se říká, učit se praxí!

PRO KOHO JE TRÉNINK URČEN?

Od zrození první myšlenky až po natočení posledního záběru jsme neustále dbali na to, aby byl trénink přínosný pro:

 Obchodní zástupce, podnikatele a živnostníky a obchodníky přímého prodeje.

Zkrátka a jednoduše pro každého, kdo chce být mistrem obchodních jednání.

Naše zkušenosti říkají, že tyto postupy fungují jak při prodeji hmotných tak i abstraktních produktů a služeb. 

Úspěch sklidíte ať už prodáváte kosmetiku, automobily, doplňky stravy, pojistky, nemovitosti, zájezdy, léky či např. reklamní, fotografické, konzultační nebo jiné služby.

ZVLÁDNU TO I JÁ?

Garantujeme Vám, že se posunete dál. Program je postavený tak, aby každý,
kdo se ho zúčastní, dosáhl svých obchodních cílů. A navíc máte 30 denní garanci spokojenosti!

Tento dovednostní trénink je určen začínajícím i pokročilým obchodníkům. Je v něm velké množství konkrétních a podrobně vysvětlených postupů i návodů. Stačí je vzít tak, jak jsou a hned vyzkoušet v praxi.

Navíc si sami zvolíte své tempo a můžete se ke všemu lekcím kdykoliv opakovaně vracet. To Vám žádný živý kurz nenabídne.

JAK DLOUHO BUDU MÍT TRÉNINKY K DISPOZICI?

Váš přístup do tréninku Obchodnické Impulzy je doživotní. Budete jej mít tak dlouho, jak budete potřebovat. Můžete se k němu tedy kdykoliv vracet.

BUDU NA TO MÍT ČAS?

Nezáleží na tom, kolik máte času. Váš přístup je doživotní a tak si sami zvolíte své tempo, které Vám bude nejvíce vyhovovat. Navíc můžete absolvovat kurz odkudkoliv, není třeba kamkoliv jezdit.

Obchodnické Impulzy Vám dokonce řadu času ušetří. Zefektivní Vaši práci. Za méně času vyděláte výrazně více peněz. A je jen na Vás, do čeho ušetřený čas vložíte. 

JAKOU MÁM JISTOTU, ŽE TO BUDE FUNGOVAT I MĚ?

Tyto postupy a návody zafungovaly už tisícům obchodníků a podnikatelů, kteří se svěřili do našich rukou.

Jsme si natolik jisti tím, že Obchodnické Impulzy splní Vaše očekávání, že Vám dáváme
30 denní garanci vrácení peněz bez udání důvodu. Pokud trénink nesplní z jakéhokoliv důvodu Vaše očekávání, vrátíme Vám ihned všechny Vámi investované prostředky zpět. 

A to je fér. Co říkáte?

PROČ SI VYBRAT PRÁVĚ
PETRA A LENKU?

Peter je ostřílený obchodník a konzultant s pětadvacetiletou praxí. Své zkušenosti si nikdy nechtěl nechat jen pro sebe. Právě proto má za sebou stovky seminářů, kterými prošly desítky tisíc lidí. Je autorem nejúspěšnějšího online kurzu roku 2014, Radost z prodeje.

Peter je buď na pódiu, kde školí, nebo tam venku, v terénu, v tom ohni prodeje. A tak tipy, které od něj dostanete, jsou vždy ty nejaktuálnější. Není proto divu, že v reálném světě fungují a vedou k úspěchu ty, kteří se rozhodli jim naslouchat.

A jaké je jeho životní motto? „Nepřejme si, aby to bylo lehčí. Pracujme na tom, abychom my byli silnější.“

Lenka se obchodní činnosti věnuje již 18 let. Dnes patří ve svém oboru mezi TOP 10 obchodníků v Evropě. Její tým
se skládá z více než osmi tisíc obchodníků. Její pravidelný příjem činí půl milionu korun měsíčně. Své dovednosti aktivně předává dál tisícům lidí po celém světě.

Nejlepší na tom je, že Lenka stále aktivně provozuje obchodní činnost. To znamená, že pokud vám například dnes bude dávat tipy, jak telefonovat, tak to je přesně to, co včera úspěšně použila, když si domlouvala své obchodní schůzky
na příští týden.

A víte, jaké je její životní motto? „Jediný, kdo tě může zastavit, jsi ty sám.“

CO O OBCHODNICKÝCH IMPULZECH ŘÍKAJÍ TI,
KTEŘÍ JE JIŽ ABSOLVOVALI?

 Bára Skálová

Lukáš Suchý

Peter Gabalec

Tomáš Burda

V PŘÍPADE ZÁJMU NÁS KONTAKTUJTE 00421 948 775 009

podpora@impulzy.cz
+421 948 775 009, +421 948 398 577 a +420 735 019 833
© 2018 S radostí k úspěchu s.r.o.