Kontaktujte nás: peterurbanec.treningy@garnetpeers.com +421 948 775 009

  • zvýšíte výkon, spolehlivost a samostatnost Vašich zaměstnanců
  • si osvojíte správné formulace ve všech typech manažerských
    rozhovorů
  • budete připraven(á) na řešení zátěžových situací
  • budete ovládat různé způsoby nefinanční motivace
  • budete vystupovat před svým týmem se zdravým manažerským sebevědomím
  • zvládnete s nezměněným počtem pracovníků více úkolů
  • si udržíte v týmu klíčové osoby

V TRÉNINKU MANAŽERSKÉ IMPULZY NAJDETE:

20 DYNAMICKÝCH VIDEÍ

Rozdělených do 6-ti kapitol. 
Délka jedné kapitoly je cca 45 minut.
Postupně projdeme všechna témata,
která můžete ve své praxi potkat.

3 DENNÍ ŽIVÝ SEMINÁŘ

Kde s mými nejlepšími trenéry proberete jednotlivá videa do hloubky.

*semináře proběhnou v Liptovském Jánu,
bude na výběr z řady termínů, jsou zdarma, hradíte si pouze ubytování a stravu

AUDIO NAHRÁVKY

Vše si můžete stáhnout v MP3
a pracovat na svých dovednostech
a znalostech i na cestách
či třeba v čekárně.

APLIKAČNÍ SEŠITY

Plné konkrétních úloh pro okamžité převedení naučených znalostí do praxe. Obsahují i plány a formuláře!

UZAVŘENOU SKUPINU 

Diskuzní fórum plné zkušených
a profesionálních manažerů. Využijte toho
a čerpejte i z jejich zkušeností!

1. KAPITOLA: VEDOUCÍ A NOVÁČEK

1. DÍL: NEŽ PŘIJMETE ZAMĚSTNANCE

Na chvíli si sedněte a zamyslete se, co vlastně od nového kolegy očekáváte. To je  základní kámen správného výběru. 

Jaká opatření je třeba udělat ještě dříve,
než začneme shánět vhodného kandidáta
na novou pracovní pozici? 

Kdy je vhodné kandidáta přijmout a co je třeba připravit k jeho adaptaci do pracovního procesu?

2. DÍL: NAJÍT A VYBRAT

V tomto díle se podíváme na to, kde získat a jak vybrat toho pravého člověka do firmy.

Naučíte se vést správně přijímací pohovor tak, abyste poznali skutečné kvality a charakter uchazeče o pracovní pozici.

Kolik času, starostí i financí může firmě ušetřit to, když se vybere správný kandidát hned na poprvé a nebude třeba se s ním loučit ještě ve zkušební době?

3. DÍL: PRVNÍ DNY NOVÁČKA V PRÁCI

S nováčkem je třeba absolvovat vstupní očekávací rozhovor a začlenit ho do efektivního adaptačního procesu. Přesně toto zanedbávají 4 z 5 firem a přesně o tom je tento díl. Plán, efektivita, reporting ...

Čím dříve a čím lépe nováčka začleníme do všech procesů, tím dříve nám začne naší finanční i časovou investici vracet. A správně nastavená pravidla i procesy nás uchrání před drahými omyly a ztrátami do budoucna.

2. KAPITOLA: ROZDĚL A PANUJ

1. DÍL: VEDOUCÍ ROZDĚLUJE ÚKOLY

2. DÍL: MOTIVAČNÍ KONTROLA A POCHVALA

3. DÍL: KDYŽ LIDÉ NEDĚLAJÍ, CO MAJÍ

Členové Vašeho týmu jsou jako Vaše další ruce. Naučíte se je správně koordinovat.

Kdy delegovat, co delegovat, komu delegovat a jak delegovat abyste dostali přesně ty výsledky, jaké očekáváte a navíc
v termínu, v kterém očekáváte?

Uvidíte, že delegovat lze téměř vše. Navíc vás naučíme delegovat motivačně! Vaši lidé budou nové úlohy přijímat s větší radostí!

Získáte tak spoustu času pro důležitější úkoly, které nyní možná nestíháte, a Váš tým bude díky správnému delegování mnohem efektivnější a výkonnější.

Kolik lze ušetřit času, financí i stresu tím, že každý hned napoprvé udělá to, co se od něj očekává? Správně, zodpovědně a včas? 

Těší se Vaši pracovníci na to, až je zkontrolujete? Proč jsou kontroly vnímány negativně a kde dělají manažeři osudové chyby?

Díky tomuto dílu budou Vaše kontroly vnímány Vašimi zaměstnanci pozitivně a dokonce se na ně budou i těšit.

Ačkoliv to zní jako sci-fi, tohoto výsledku je při volbě správných postupů a správného slovníku možné dosáhnout. Tím spíš, když už z předchozího dílu víte, jak úlohu správně zadat.

Co Vašemu týmu i Vám přinese to, když budou Vaše kontroly vnímány motivačně? Když Vaši pracovníci budou mít po Vaší kontrole místo vzteku ještě větší chuť a odhodlání pracovat na dané úloze?

Všude, kam se vrtnete, tam se na Vás zubí chyby Vašich lidí? Tento díl je opravdu šťavnatý. Jeho tématem jsou korekční a vytýkací rozhovory.

Čas od času udělá i ten nejlepší zaměstnanec chybu a je třeba mu něco vytknout či ho korigovat a nastavit nová pravidla. Jak zvládnout emoce a jak provést efektivní konstruktivní kritiku?

I kritika lze podat tak, že si Vás bude zaměstnanec vážit a bude k Vám cítit hluboký respekt.

Získáte konkrétní návod, jak v takovýchto situacích jednat. A pokud máte z vytýkání strach či nepříjemný pocit, tak s postupem, který získáte v tomto dílu, se budete cítit naprosto jisti.

3. KAPITOLA: ŘÍDÍM SVŮJ TÝM

1. DÍL: EFEKTIVNÍ PORADY

2. DÍL: TÝMOVÁ SPOLUPRÁCE

3. DÍL: VEŘEJNÁ POCHVALA A KRITIKA

Porada, jejímž výsledkem je synergický efekt místo únavného vysedávání celého týmu? Ona skutečně existuje - a my Vás naučíme, jak ji naplánovat a vést.

V tomto dílu si ukážeme 9 nejčastějších chyb, které se vyskytují u vedení porad.

Samozřejmě si osvojíte i procesy, díky kterým se těmto chybám vyhnete.

Kolik potenciálu (pracovního času) Vašich zaměstnanců by Vaše firma ušetřila, když by se porady zkrátily třeba jen o třetinu a přitom se na nich vyřešilo minimálně to samé, jako do teď? 

A co když se tam vyřeší ještě mnohem více?

Noční můra manažerů: vypadne klíčová osoba a její práci nikdo neovládá. V dobře spolupracujícím týmu se Vám tohle nemůže stát. Příjemná a tvořivá atmosféra je jen třešničkou na dortu.

Jak využívat synergický efekt? Co je to týmová progrese a degrese a jak s nimi zacházet?

V tomto díle se dozvíte, jak zlepšit spolupráci a komunikaci členů Vašeho týmu. Podíváme se i na to, jak vést "individuality" v týmu.

Co myslíte, projeví se kvalitní týmová spolupráce na výsledcích Vaší firmy? A projeví se na nich to, že se členové Vašeho týmu budou těšit do práce na své kolegy?

Ve skupině lidí se najde pozitivní i negativní příklad. Oba můžete využít pro zkvalitnění Vašeho týmu. K tomu je ale třeba vědět, jak se správně projevit před kolektivem.

Osvojíte si dovednost používat nástroje jako očekávací a korekční rozhovor, delegaci, pochvalu či vytýkací rozhovor nejen individuálně, ale i při komunikaci s celým týmem.

Kdy je vhodné používat tyto nástroje individuálně a kdy skupinově?

Získáte i informace, jak pracovat se sankcemi a tresty tak, abyste neztratili respekt svých podřízených a aby je oni přijali za své. Jen tak splní svůj účel a neminou se účinkem.

4. KAPITOLA: JAK MÍT TÝM JEŠTĚ VÝKONNĚJŠÍ

1. DÍL: JAK ZVYŠOVAT VÝKON PRACOVNÍKŮ

2. DÍL: JAK HLEDAT NOVÉ CESTY

3. DÍL: SAMOSTATNOST A ZODPOVĚDNOST

Manažerská nadstavba.
Koho, jak a zda vůbec rozvíjet. Nasaďte si klobouk mentora a kouče Vašich lidí. 

Tématem tohoto dílu je řízení dlouhodobé spolupráce. Každý pracovník je svým způsobem individuální a s každým je třeba jednat tak trochu jinak.

Díky praktické typologii zaměstnanců budete umět zohlednit charakter kteréhokoliv svého podřízeného jak při delegování a pochvale, tak při korekci, kontrole či vytýkání.

Je možné správným individuálním přístupem zvýšit výkon týmu jako celku, co myslíte?

Cítíte, že se ve Vašich lidech skrývá víc, než zatím ukázali? Povíme si, jak probudit jejich kreativitu, zapálit v nich jiskru tvořivosti.

Jakými otázkami může vedoucí přivést své lidi ke kreativitě? Jaké jsou nejlepší stimuly kreativity a jak je může využívat Váš tým? 

Podíváme se na to, co mají společného manažer a umělec.

Jaký přínos bude mít pro Vás schopnost vést svůj tým ke kreativitě, k hledání nových řešení a postupů, které mohou být rychlejší, efektivnější a méně nákladný, než ty stávající?

Naplánujete si dvoutýdenní dovolenou
a po Vašem návratu do práce budete překvapeni... Úkoly jsou splněné, zákazníci spokojeni, firma vzkvétá ... Jak toho dosáhnout?

Osvojíte si dovednost vést své zaměstnance
k samostatnosti a zodpovědnosti. Cílem manažera není nepostradatelnost. Naopak, kvalita manažera se pozná především v jeho nepřítomnosti.

Kolik pohody, klidu a času získáte tím,
když nebudete muset neustále pomáhat svým zaměstnancům řešit drobné pracovní problémy?

5. KAPITOLA: AKADEMIE MOTIVACE

1. DÍL: VÝSLEDKY NEBO VZTAHY?

Spojit lidskost s vyžadováním dodržování pravidel je umění, které se dá naučit. Pozitivně naladěný pracovník se splněnými úkoly může být
i Vaše realita.

Tento díl je určen všem, co nechtějí být pouze "manažerem", ale co chtějí být i leadrem.

Každý leader ví, že úspěch firmy je závislý na pracovnících. A právě proto je jeho nejvyšším cílem vést k úspěchu své lidi.

Jak aplikovat do své praxe strategii win-win? Soustředit se více na lidi nebo na cíle? Volit direktivní nebo liberální styl řízení?

Osvojíte si dovednost být "tvrdý" k systému, ale "měkký" k lidem. A to bude mít přímý vliv na výkonnost i dobrou náladu Vašich zaměstnanců ve Vaši firmě!

2. DÍL: JAK VÉST OBCHODNÍ TÝM

Obchodní tým. Spojení jedinečných osobností. Jak z nich dostat maximální výkon a jak jim vytvořit dostatečně motivující prostředí? Poradíme z vlastní praxe.

Obchodníkům je třeba nastavit systém a mít jasno, zda jsou typově farmáři nebo lovci.  Jací jsou Vaši obchodníci? Přesně o tom je tento díl. O nastavení pracovní náplně, komunikace a motivačního systému v obchodním týmu.

Jaký bývá hlavní důvod, proč obchodník nemá výsledky? A co s tím? Osvojíte si metodu "Ranní fresh a 2 zázračné otázky".

Co by firma získala tím, kdyby Vaši obchodníci zvýšili své prodeje třeba jen o 10%? A co když je zvýší o 20% nebo třeba i o 30%? Jde jen o to, jak dobře je obchodní tým vedený.

3. DÍL: JAK VÉST VÝROBNÍ TÝM

Jen výrobní manažeři a zkušení konzultanti vědí, co znamená ukočírovat partu dělníků, navíc pod časovým tlakem. Staňte se i Vy pevnou rukou v řízení výrobního týmu.

Výrobním týmem jsou všichni zaměstnanci podílející se na produkci či realizaci. Ať už je řeč o reklamním studiu či o výrobní hale velké společnosti.

Jaké specifické přístupy od vedoucího vyžadují tyto týmy? Jak zavádět změny a jak řešit konflikty?

Pokud člověk dělá na věcech, které mu dávají smysl a navíc s respektujícím vedením, určitě podá vyšší výkon než v práci, která ho nudí a s pocitem, že šéf je přísný a nespravedlivý. Správný přístup manažera přímo ovlivňuje výkon výrobního týmu.

Osvojte si v tomto díle dovednost aplikovat správný přístup ve Vaší praxi.

4. DÍL: KOMUNIKACE LÍDRA

Nepříjemné situace jsou někdy pro manažera větší výzvou než časový tlak. Jak kritizovat podřízeného - kamaráda? Jak vytknout něco osobě starší? 

Nejprve se naučíme tyto nepříjemné situace eliminovat na minimum. Ve většině případů jsou způsobeny špatným porozuměním. Kdo je zodpovědný za to, zda přijímač rozumí Vašemu vysílání a dokonce i za to, zda na něj Vaše vysílání působí pozitivně a motivačně? Samozřejmě, v první řadě jste to Vy.

V tomto síle si osvojíte dovednost správného "vysílání". Zároveň se naučíte sdělovat nepříjemné zprávy a dozvíte se. jak se stavět
k výkonům jednotlivých pracovníků.

Zbavte se pomocí tohoto dílu nepříjemného pocitu a stresu z toho, že je čas od času třeba něco vytknout i osobám, na kterých Vám opravdu záleží.

6. KAPITOLA: MANAŽERSKÁ AKADEMIE

1. DÍL: EFEKTIVNÍ MANAŽER KAŽDÝ DEN

 V labyrintu úkolů se snadno ztratí pracovník i manažer. Naše šikovné tipy Vám pomohou zvládnout více a ušetřit čas sobě i celému týmu.

Tento díl je pro všechny manažery, kteří mají pocit, že by na své aktivity potřebovali více času. Díky němu přestanou být hasiči urgentních záležitostí a stanou se stratégy.

Jak pracovat se svými aktivitami? Jaké jsou zásady skvělého plánování? Jak dosáhnout disciplíny?

Umíte si představit, jaké by bylo zvládat vše v časové pohodě? Jakou cenu by pro Vás mělo mít dostatek času na všechny své pracovní
i osobní aktivity? A jakou cenu má pro Vaši firmu to, že budete mít
i dostatečný prostor na strategické plánování?

2. DÍL: ŘÍZENÍ PROJEKTŮ V KOSTCE

Snažíte se sladit lidí z různých oddělení z různých firem? Úspěšnost projektu může být životně důležitá pro Vaši společnost. Nenechte si ji vyklouznout z ruky kvůli nesprávné koordinaci a zbytečným nedorozuměním.

Jaké existují fáze projektu a jak se na ně řádně připravit, aby v celém projektu byl řád místo chaosu? Vizualizace a myšlenkové mapy.

Prostředky, plány, dokonce i cíle jsou na nic, pokud není dobrý projektový tým. Dobří projektoví spolupracovníci mohou naopak nahradit případné mezery v procesech, mezery v cílech, dokonce i mezery ve financích.

3. DÍL: PŘÍMÉ ŘÍZENÍ ZMĚN A KRIZÍ

Prožívá Vaše firma krizi? Cítíte, že je čas na změnu? Chce to důsledně naplánované razantní kroky i z Vaší strany. Ukážeme, jak na ně.

Tento díl Vám přinese i know-how z oblasti řízení změn. Po jeho absolvování dokážete zbavit lidi obav a získat je pro změnu. Dokonce je dokážete do celého procesu i zapojit!

Nesprávným způsobem řízené konflikty mohou snadno přerůst v krizi. A právě proto si osvojíte i dovednosti, jak konfliktům předcházet a pokud nějaké nastanou, jak je řídit. Stejně tak se podíváme i na to, jak postupovat v případě krize.

4. DÍL: ROZVOJOVÉ ŘÍZENÍ MALÝCH FIREM

Přišla chvilka, o které jste tolik snili. Šance růstu klepe na dveře Vaší firmy. Naučíme Vás, jak si odložit plenky malé firmy a učinit první kroky do života Vaší středně velké společnosti.

Jaké jsou fáze existence firmy? Jak dosáhnout toho, aby se Vaše firma dostala na další úroveň? Podíváme se na konkrétní kroky, které je třeba udělat a jak na ně.

Poučte se z chyb ostatních a zajistěte si tak plynulý a pohodový růst Vaší firmy. Vždyť některé chyby jsou tak fatální, že nakonec mohou proměnit růst Vaší firmy v úpadek.

Chcete získat trénink na splátky? Zatrhněte příslušnou kolonku v objednávce.

PRO KOHO JE TRÉNINK URČEN?

Během celé tvorby jsme mysleli na to, aby byl trénink přínosný pro:

Majitele malých firem, kteří vedou menší počet výrazně odlišných pracovníků.
Manažery středně velkých a velkých firem, kteří v roli manažera začínají.
Zkušené manažery, kteří hledají novou inspiraci a chtějí ze svého týmu dostat maximum.

ZVLÁDNU TO I JÁ?

Víme, že nejefektivnějším způsobem rozvoje je kombinace vlastního elánu s interaktivitou. Proto jsme program Manažerských Impulzů postavili na vyvážené kombinaci videí, online setkání, pracovních listů a přidané hodnoty diskusního fóra. Jak Peter říká, NEÚSPĚCH JE NEMOŽNÝ :)

BUDU NA TO MÍT ČAS?

Díky tomuto produktu si ušetříte více času, než se Vám na první pohled může zdát. Nástroje, které jsme do jednotlivých kapitol vložili, byste probírali na klasickém tréninku minimálně dva dny. Ve videích najdete " koncentrát dovedností ", které můžete kdykoliv podle vlastního uvážení doplnit o praktická cvičení v terénu. Aplikační listy Vám v tom pomohou.

A nalijme si čistého vína ... Na co má člověk čas ? No přece, na co si udělá ... :)

JAK DLOUHO BUDU MÍT TRÉNINK K DISPOZICI?

Po zaslání objednávky a uhrazení platby získáte přístup k Vašim videím ihned! Bez čekání a bez postupného otevírání videí. Od tohoto momentu Vám budou videa přístupná na naší stránce vždy a všude, kde se jen připojíte na internet, s neomezeným počtem opakovaných vidění.

JAKOU MÁM JISTOTU, ŽE TO BUDE FUNGOVAT I MNĚ?

Tyto nástroje zafungovaly už stovkám manažerů, kteří se svěřili do našich rukou.

Platí 14 denní garance spokojenosti.

PROČ SI VYBRAT PRÁVĚ NÁS?

  • Neboť do rukou Petera Urbance se již svěřily společnosti jako:
    První stavební spořitelna, Samsung, Doprastav, Lenovo, nebo ČEZ.
    Jeho radami se však řídí i majitelé malých ambiciózních firem, kteří vědí,
    že gro úspěchu firmy spočívá v neustálém rozvoji klíčových pracovníků.
  • Neboť za našimi videi stojí zkušenosti
    20-ti leté manažerské a konzultantské praxe.
  • Neboť se od nás naučíte správnému jednání ve všech situacích Vaší manažerské praxe: při výběru a adaptaci nových spolupracovníků, během zadávání úkolů, kontrole jejich plnění, operativním i krizovém řízení.
  • Neboť z naší manažerské praxe známe, co Vy jako manažeři prožíváte.
    Jaké situace řešíte a také, co běží v hlavách Vašich zaměstnanců.
  • Neboť budeme s Vámi ve spojení i během zavádění Vašich osvojených dovedností a zručností do praxe a uděláme vše pro to, aby Vaše manažerská cesta byla co nejpohodovější.
  • Neboť si uvědomujeme, kolik šikovných dam již prosadilo své schopnosti ve vedoucích pozicích. Právě proto jsme naše videa obohatili i o ženský aspekt. Zjemnění manažerského pohledu přichází v podání Kataríny Csongár, talentované manažerky s praxí z mnoha výrobních společností.

CO O PETROVI ŘÍKAJÍ JEHO ZÁKAZNÍCI?

JITKA PAVKOVÁ

majitelka pobočky SVĚT ZDRAVÍ,
jednateleka L2Y, s.r.o.

TOMÁŠ VORÁČEK

HOTEL VEGA
ředitel

LENKA KLUSOVÁ

VITALITY SLEZSKO
ředitelka

NEBOJŠA KLJAJIĆ

SCHINDLER ESKALÁTORY, S.R.O.
jednatel

manž.KUČEROVCI

prodejce registračních pokladen
majitelé společnosti

PAVOL KRAJČ

 UNIVERSAL MAKLÉRSKY DOM, A.S.
vlastník společnosti

Peter preškolil v našej firme niekoľko desiatok manažérov na leadership a manažérske zručnosti. Musím potvrdiť, že feedback a rýchla aplikácia naučeného boli veľmi dobré. Spolupráca medzi preškolenými ľuďmi a ich kolegami priniesla okamžité úspechy, čo nás veľmi potešilo.
Ing. Ivan DubovanSamsung Eletronics Slovakia s.r.o. / ředitel pro lidské zdroje
Peter Urbanec je pre mňa synonymom mimoriadneho motivátora, schopného vždy ušiť nám tréning na mieru a veľmi príjemnou formou posúvať naše manažérske, obchodnícke aj osobné hranice k väčšiemu výkonu. Stopa, ktorú zanecháva, je zvyčajne trvalá a z osobnej skúsenosti viem, že má nesmiernu schopnosť inšpirovať až k zmene osobných postojov a tým následne k príjemnejšie strávenému životu!
Ing. Renáta MikulíkováPoradca podnikateľa s.r.o. / Generálna riaditeľka
„S Peterom spolupracujem v oblasti vzdelávania už 10 rokov a považujem ho za absolútneho profesionála. Najviac oceňujem, že mi Peter pomohol zmeniť môj vlastný život. Zdolala som brzdy, ktoré mi bránili naplno využívať môj potenciál, zlepšila som si sebavedomie a plním si úspešne takmer všetky svoje životné ciele.“
Ing. Alla LalákováBroker Consulting, a.s. / Regionálna riaditeľka
V našej spoločnosti sme s Peterom pripravili tréningy so zameraním na vedenie ľudí. Petera sme si vybrali pre jeho schopnosť vedieť zaujať a nadchnúť účastníkov kurzu a vyvolať u nich pocit zodpovednosti za vlastný úspech aj za úspech firmy. Naši manažéri najviac ocenili praktickosť a rýchlu aplikovateľnosť získaných poznatkov.
Ing. Marcela CerulíkováDoprastav a.s. / ředitelka lidských zdrojů
Už ste niekedy zažili situáciu, že školiteľ počas školenia vyhlási prestávku a aj napriek tomu všetci ostanú sedieť s otvorenými ústami a rozmýšľať sami nad sebou...? Toto som zažil len s Peterom, za dvanásť rokov čo pracujem v tejto firme. On nám nastavuje zrkadlo a pomáha nám odpovedať si na otázky potrebné k dosiahnutiu konečného úspechu.
Kamil ZemanJ.J. Darboven s.r.o. / Manažér predaja pre Slovensko
S Peterom spolupracujeme už niekoľko rokov. Svojimi školeniami a tréningami nám nakopol našich obchodníkov, do pár mesiacov sa nám zvýšil obrat o viac ako tretinu. Ja osobne som zažil sériu Petrových kick off motivačných seminárov zameraných na osobnostný rozvoj. Bolo to pre mňa veľmi inšpiratívne, objavil som v sebe ešte veľa skrytej energie.
Mgr. Jakub ČechDaren Curtis / Executive Director

JAKÝ TO MÁ VŠECHNO SMYSL?

Tisíce manažerů prožívá své dny ve velkém spěchu a stresu. Mají jen málo času na sebe, své rodiny a zájmy. Na straně druhé jsou desítky tisíc zaměstnanců, které jejich práce nebaví, jejichž pracovní vztahy jsou na nízké úrovni.

Když předáme naše know-how manažerům, pomůžeme jak jim, tak i jejich zaměstnancům. Budou se více těšit do práce, ta jim bude dávat větší smysl a vztahy mezi vedením a zaměstnanci budou plné respektu. S tím vzroste i efektivita a výkon celé firmy.

Pohoda manažerů i zaměstnanců v pracovním životě přímo ovlivní i kvalitu jejich osobního života a ta zas kvalitu života jim blízkých lidí. A to je smysl toho, co děláme.

Pomáháme Vám, manažerům, abyste měli život plný klidu a pohody a abyste měli výborný pocit z toho, že díky Vám mají i Vaši zaměstnanci skvělou práci a radost ze života.

podpora@impulzy.cz
+421 948 775 009, +421 948 398 577 a +420 735 019 833
© 2018 S radostí k úspěchu s.r.o.