Často kladené dotazy

Dotaz

Odpověď

1. Zapoměl jsem heslo. Co teď?

Stačí vložit svou emailovou adresu do tohoto okénka v odkazu a potvrdit:

impulzy.cz/wp-login.php?action=lostpassword

Přijde Vám email, díky kterému si vytvoříte vlastní dobře zapamatovatelné heslo.

Přihlašovací jméno: Váš email - výše zmíněný
Heslo: Vaše nově vytvořené heslo

Pozor, je možné, že Vám zpráva spadne do SPAMu, tak se prosím mrkněte i tam.

Pokud se Vám nedaří, zkuste fotonávod, který vás povede krok za krokem k vítězství. :)

2. Nechci / nemůžu platit kartou. Můžu získat měsíční členství platbou trvalým příkazem na účet?

Bohužel ne. Jinak, než kartou, nelze měšíční členství hradit.

Pravidelná měsíční platba je zautomatizovaná a návázaná přímo na poskytovatele internetových plateb GoPay. Platba jiným způsobem, než kartou, by k nám sice dorazila, ale systém by ji nerozlišil.

3. Nemohu / nechci platit kartou, ale zájem o členství mám. Co teď?

V tom případě Vám můžeme vystavit fakturu na roční členství za 2400 CZK / 90 €. Získáte tak 2 měsíce gratis + platbu řešíte pouze jednou za rok.

Samozřejmě, když se do 30 dnů od platby rozhodnete, že Vám klub nevyhovuje, vrátíme celou Vaši investici.

4. Nevěřím internetovým platbám, nechci, abyste Vy, nebo někdo jiný, znali číslo mé karty. Ale zájem o členství mám. Co teď?

Vaše názory samozřemě respektujeme. Jen doplníme, že číslo Vaší karty neznáme. To, kam zadáváte číslo karty, je zabezpečený systém poskytovatele internetových plateb. Je stejně bezpečný a nedobytný jako například internetové bankovnictví. Nemůže se tedy stát, že by Vaše číslo karty někdo získal a používal ho pro svůj prospěch. To by byl zločin. A to my neděláme. :)

5. Nechci, aby se strhávala platba bez mého vědomí. Můžete mi zaručit, že se nestáhne platba bez mého souhlasu?

Objednávkou měsíčního členství berete navědomí, že se Vám každý měsíc pravidelně bude strhávat částka 240 CZK / 9 € z Vaší karty. Ale pozor - ne bez Vašeho vědomí. Každý měsíc Vám 7 dní před stržením platby přijde oznamovací e-mail. Máte pak celý týden na to, abyste zareagovali. Buď neuděláte nic a necháte platbu stáhnout a členství tak bude pokračovat. Nebo se rozhodnete členství ukončit napsáním žádosti na podpora@impulzy.cz.

Rozhodnutí, čas, důvod je jen na Vás.

Berte prosím ale v potaz, že když napíšete na poslední chvíli, tak platbu nestihneme stopnout. V sobotu, v neděli a o svátcích čerpápe síly a věnujeme se rodině. Je tedy třeba počítat s tím, že když pošlete žádost o zrušení, bude vyřízena nejdříve následující pracovní den. Pokud má ke strhnutí platby dojít v sobotu, neděli a pondělí ráno, pište raději už ve čtvrtek, nebo v pátek dopoledne :) Jinak nejsme schopni zaručit včasné stopnutí platby.

6. Chci zaplatit kartou, ale platba neprošla. Co dál?

Pokud platba neprošla, ujistěte se, že máte dostatečný zůstatek na účtu, že jste nepřesáhli limit a že je Vaše karta stále platná. Pokud ano, tak zkuste platbu uskutečnit v jiném internetovém prohlížeči. To v drtivé většine případů pomůže. Ve Vašem stávajícím prohlížeči mohou být různá omezení, nastavení a plug-iny, které internetovou platbu zakazují.

Pokud ani to nepomůže, zkuste jinou kartu.

A pokud ani to nejde, kontaktujte svou banku.